نفرات برتر هفته اول لیگ ۱۸ متر معرفی شدند.



هفته نخست از رقابتهای لیگ ۱۸ متر تیراندازی با کمان کشور با عنوان (همت مضاعف، کار مضاعف) با حضور یازده تیم در سایت تخصصی تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار گردید.

به گزارش خانه کمانداران، در این رقابت که پیش از این عنوان لیگ داخل سالن را یدک می کشید و روز پنجشنبه در بدعتی از سوی فدراسیون در فضای باز برگزار شد کمانداران تیم پرسپولیس در قسمت آقایان و کمانداران باشگاه توچال در بخش بانوان بیشترین امتیازات را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر در پایان هفته نخست به شرح زیر معرفی شدند:
کامپوند مردان:
امیر کاظم‌پور از تیم پرسپولیس با 287 امتیاز اول شد.
عبدالله بکائی از تیم چای مظفر گیلان و حمزه نکوئی از پرسپولیس با 285 امتیاز مشترکا دوم شدند.
مجید قیدی از تیم پرسپولیس، علیرضا بیوک پور از تیم قزوین و علی رضایی از تیم خراسان جنوبی با 284 امتیاز مشترکا در رده سوم ایستادند.

ریکرو مردان:
نادر منوچهری از تیم پرسپولیس با 284 امتیاز اول شد.
عماد خلج از تیم پرسپولیس با 282 امتیاز مقام دوم را از آن خود ساخت.
بهزاد پاک‌زاده از تیم لرستان با 277 امتیاز سوم شد.

در ریکرو زنان:
فرنوش شقاقی از تیم توچال با 286 امتیاز اول شد.
لیلا سخایی فر از تیم تبریز ایدم با 255 امتیاز در رده دوم ایستاد.
ساره اسدی از تیم توچال با 248 امتیاز سوم شد.

لیگ و باز هم لیگ .

بالاخره طلسم شکسته شد و لیگ هم راه افتاد .

شهرهایی هم که شرکت کردند عبارتند از : قزوین، آذربایجان شرقی، همدان، گیلان، شهرکرد و خراسان جنوبی، زنجان، تهران، لرستان و اراک.


با تصمیم فدراسیون، لیگ تیروکمان همین هفته استارت می خورد.


پس از کش و قوسهای فراوان بر سر راه اندازی لیگ ۱۸ متر تیراندازی با کمان کشور، سرانجام فدراسیون تصمیم گرفت پنجشنبه همین هفته نسبت به آغاز لیگ اقدام نماید.

به گزارش سرویس خبری خانه کمانداران، ساعتی پیش، روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان اعلام کرد، اولین هفته از لیگ تیراندازی با کمان با عنوان (همت مضاعف، کار مضاعف) در روز پنجشنبه مورخه ۲۷ فروردین ماه در سایت تخصصی تیراندازی با کمان واقع در  ورزشگاه آزادی تهران و در مسافت هجده متر آغاز می شود.

لیگ داخل سالن بعد از مسابقات کرواسی به راه می افتد.!


سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی با کمان آغاز لیگ داخل سالن را  بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات جایزه بزرگ کرواسی اعلام نمود.

به گزارش خانه کمانداران لیگ داخل سالن در حالیکه قرار بود اواخر سال گذشته آغاز شود و به علت های مختلف از جمله سفرهای برون مرزی ملی پوشان به تعویق افتاد، به نظر می رسد این بار با عزم فدراسیون در نیمه اردیبهشت راه اندازی خواهد شد.

پس از آنکه در سال گذشته حق ورودی مسابقات لیگ داخل سالن برداشته شد استقبال خوبی از سوی تیمها به عمل آمد و جهت حضور در مسابقات شانزده تیم اعلام آمادگی نمودند لیکن در حال حاضر سازمان لیگ در حال هماهنگی و بررسی امکان گذاشتن برخی شرایط برای این تیمها می باشد تا مسابقات لیگ داخل سالن به نحو احسن برگزار شود. لاجرم برای عملیاتی شدن بودجه سال ۸۹، فدراسیون ناگزیر از برگزاری لیگ کشوری است و لذا پیش بینی می شود لیگ داخل سالن و نیز لیگ مسافت کشور بزودی راه اندازی شوند.


به نقل از خانه کمانداران ایران .

اولین یادداشت سال 1389

با سلام و تبریک سال نو و از این حرفها :

بالاخره تعطیلات مفرح عید هم تموم شد و دوباره برگشتیم !!!

باز هم یه ساله دیگه و طبق معمول یه دنیا آرزوی دیگه .

آما برای همتون فقط یک آرزو دارم و اون یدونه اینه که :


امیدوارم به همه آرزوهاتون برسید .